Klantenservice

Dit zijn onze meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij, dan verwijzen we je graag door naar onze contactpagina.

Bestellen & Ontvangen

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Wij streven ernaar uw bestelling binnen 2 weken uit te leveren.

Welke bezorgopties zijn er?
Je kunt je bestelling of laten versturen of afhalen op onze werkplaats aan de Westvlietweg 60g, te Den Haag. Let op, afhalen kan alleen op afspraak.
Pakketten tot 30kg en niet groter dan 176x78x58 verzenden wij via PostNL, grotere pakketten verzenden wij niet standaard. Deze kunnen op afspraak worden afgehaald is afhalen lastig, neem dan contact met ons op en dan kijken we samen naar de mogelijkheden.

Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?
Nee, na plaatsing en betaling kan de bestelling niet meer gewijzigd worden. Als de bestelling nog niet verzonden is, kan je deze wel annuleren.

Hoe snel word ik terugbetaald als mijn bestelling niet gelukt is?
Wij gaan er niet van uit dat dit gebeurd, maar mocht dit onverhoopt toch gebeuren, dan zorgen wij ervoor dat je het geld teruggestort krijgt binnen 5 werkdagen wanneer er via Ideal betaald is.

Retourneren & Annuleren

Mag ik mijn artikelen retourneren?
Uiteraard mag dat, is het bestelde toch niet helemaal wat je had verwacht, dan mag je dit tot 30 dagen na je aankoop naar ons terugsturen. Er zijn hier echter wel een aantal voorwaarden aan verbonden:

  1. De kosten voor het retour zenden zijn voor rekening van de klant. Uiteraard krijg je wel het hele aankoopbedrag incl. verzendkosten teruggestort.
  2. De consument is in de periode van ontvangst tot retourzending verantwoordelijk voor het product.
  3. Het artikel zit voor zover mogelijk in de originele verpakking.
  4. Indien een product met beschadigingen wordt geleverd dient de verkoper hier direct van op de hoogte te worden gebracht, met als ondersteuning beeldmateriaal van de schade.
  5. Maatwerk kan niet retour
  6. Consument dient de retourzending schriftelijk per mail aan te melden

Hoe retourneer ik mijn artikelen?
De bestelling kan je op afspraak op werkdagen tussen 09:00-17:00 bij ons op locatie kosteloos retourneren. Of je kunt de bestelling per post terugsturen. Eventuele kosten verbonden aan het terugsturen zijn voor rekening van de klant.

Wat is het retouradres?
Westvlietweg 60g
2491 ED Den Haag

Hoe weet ik of mijn retourzending bij jullie aangekomen is?
Zodra wij het pakket hebben ontvangen zullen wij hier bevestiging van sturen per mail.

Hoe snel heb ik mijn geld terug?
Wij streven ernaar alle retourzendingen binnen 14 dagen terug te betalen.

Wanneer moet ik telefonisch contact opnemen?

Wij verzoeken je direct telefonisch contact met ons opnemen wanneer het product beschadigd bij je thuis aankomt.

Betalen

Hoe kan ik betalen?
U kunt betalen met iDEAL, Creditcard, Bancontact, SOFORT Banking en Apple pay.

Kan ik achteraf betalen?
Nee, wij accepteren enkel betalingen vooraf via iDEAL, Creditcard, Bancontact en SOFORT Banking of Apple pay.